Produktové portfolio Anectu je významným nástrojem pro prezentaci společnosti při získávání nových zakázek. Jelikož je velmi rozsáhlé, bylo nutno vytvořit funkční design, který podpoří přehlednost a umožní roztřídit samotné portfolio do osmi sekcí, s možností dle potřeb doplňovat produktové listy. Jednotlivé sekce portfolia jsou přehledně uspořádány a odděleny bitmapovými strukturami a fotografiemi.
Anect
Spolupráce se společností Anect na tvorbě aplikačních designů pro jejich klienty v oblasti ICT (Informačních a komunikační technologie), přerostla od profesního vztahu v důvěrné partnerství a posunula DDmen do polohy stratéga, který pomáhá vytvářet positioning značky a současně realizuje její směřování. Postupným proniknutím a pochopením osobnosti značky, včetně jejích marketingových potřeb, jsme se stali tvůrci a dodavateli tiskových a interaktivních nástrojů a materiálů.
Produktové portfolio

Corporate Webdesign
Webové stránky společnosti Anect důsledně vychází z Corporate identity společnosti. Design stránek neexhibuje, je podřízen logice a pohodlí uživatelů. Jednoduše řečeno, jedná se o velmi konzistentní a funkční web.

Interní komunikace
Interní komunikace je velmi efektivní nástroj pro pochopení značky a vstřebání firemní kultury. DDmen připravil systém komunikačních prvků a vyškolil více než 250 zaměstnanců společnosti.

Podpora PR komunikace
DDmen dlouhodobě podporuje Anect v jejích PR aktivitách tvorbou různorodých marketingových materiálů.