image 0
image 1

Čechofracht

Transformace logistického giganta éry socialismu v moderní dynamickou firmu, která obstojí v tržních podmínkách, přináší celou řadu úskalí. DDmen vytvořit Čechofrachtu nový vizuální styl, který postupně uvedl do života. Součástí redesignu společnosti Čechofrakt je i integrace dceřiných společností, které získali v akvizicích.

Brand management

Čechofracht Group

Udržení konzistence vizuálního stylu, při postupném rebrandingu všech dceřiných společností, si žádalo vytvořit promyšlený systém. Vypiplat tisíce aplikací, které musí navíc fungovat v nadnárodním měřítku, můžeme beze strachu nazvat mravenčí prací.

Vizuální koncept 1

Vizuální koncept 1

DDmen vytvořil Corporate identity Čechofrachtu a implementoval navržený vizuální styl na všechny potřebné marketingové nástroje. Firemní barvy, grafické a typografické konstanty Čechofrachtu se staly funkčním základem propagačních materiálů, bylo však nutné zachovat hodnoty již vybudovaných pozic dceřiných společností. Opravdový brandingový oříšek.

Design výstav

Design výstavních prostor

I výstavní stánky, které používá Čechofracht po celém světě, vycházejí z celkové koncepce Corporate identity společnosti. DDmen vytvořil pro společnost Čechofracht  systém lokalizace marketingových materiálů pro jednotlivé jazyky, včetně arabštiny a čínštiny.

Tištěné materiály

Tištěné materiály

Čechofracht je osvícená společnost a je nakloněna netradičním tiskovým technikám. Realizace kreativních řešení s náročným dohledem na preciznost produkce přinesla originální a zapamatovatelné výsledky.

Propagační předměty

Originální propagační předměty

DDmen připravil pro Čechofracht mnoho originálních propagačních předmětů. Podívejte se na jeden z nich. Ve spolupráci s Národním technickým muzeem vznikl závěsný/stojací kalendář v papírovo-hliníkovém rámu , zabalený v originálním obalu, tvořený námi kolorovanými dopravními prostředky.

Propagační předměty 1
Výroční zprávy

Výroční zprávy

Doby, kdy výroční zpráva byla jen pasivním nosičem, který představuje ekonomické výsledky, jsou dávno pryč. Dnes je to aktivní marketingový nástroj B2B komunikace se vším, co k ní patří.

Vizuální koncept 2

Vizuální koncept 2

Tento kreativní koncept vychází z požadavku na oživení vizuální identity Čechofracht group a navazuje na nový positioning značky v rámci světového trhu. Statické pojetí s kruhy střídají piktogramy na pozadí vytvořeného z barevných dynamických diagonálních pruhů.